شرایط بازگشت کالا

امکان مرجوع کردن کالا در کی اسپرت تا ۳ روز کاری بعد از دریافت محصول توسط مشتری برای مشتریان فراهم میباشد. اما در چه صورتی می‌توانید کالا را برگردانید؟    

در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت

مشخصات محصول در صفحه‌ی مربوط به آن به صورت دقیق ذکر شده‌اند . عکس‌ها ، جدول مشخصات و تمام اطلاعات موردنیاز در اختیار شما قرار گرفته‌اند . اگر کالایی که دریافت می‌کنید با اطلاعات درج شده در سایت مغایرت داشته باشد می‌توانید آن را مجددا برای ما ارسال کنید و هزینه به شما برگردانده می‌شود و یا جنس جایگزین میگردد . اما چند نکته:
  • اگر این ایرادات قبل از باز کردن بسته محصول مشخص باشند لطفا بسته را باز نکنید. (مثلا اگر کالایی اشتباهی روی فاکتور برای شما ارسال شده باشد.)
  • جعبه محصول باید حتما سالم باشد . حین باز کردن محصولات دقت کنید تا جعبه مخدوش نشود.
  • سفارشات باید در همان جعبه پستی و یا بسته بندی کی اسپرت و با فاکتور خریدی که در اختیار شما قرار گرفته بازگردانی شوند.
  • اگر مهلت تست گذشته باشد امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.

در صورت مغایرت سایز کالا و تمایل به تعویض سایز کالا

در این حالت بدون اینکه برچسب و اتیکت محصول جدا شود و بدون اینکه از آن استفاده شود باید هماهنگ کنید و کالا را برگردانید . توصیه می‌کنیم در انتخاب محصول و انتخاب سایز نهایت دقت را داشته باشید تا این دست مشکلات برای شما پیش نیاید . در هر مرحله هم نیاز به مشاوره دارید با تیم پشتیبانی ما  تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تر در اختیار شما قرار بگیرد.  

در صورت تمایل مشتری برای تعویض نوع محصول

کی اسپرت این امکان را فراهم کرده است که در صورتی که دوست داشتید محصولی که به دستتان رسیده است را با محصولی دیگر تعویض کنید در صورتی که محصول پوشیده نشده باشد و جعبه و اتیکت های داخل جعبه سالم باشد و محصول کثیف نشده باشد تا ۳ روز کاری بعد از دریافت محصول آن را برای شما تعویض کند.   

در صورت انصراف از خرید توسط مشتری

اگر به هر دلیلی منصرف شدید بهتر است قبل از اینکه سفارش در صف ارسال قرار بگیرد به ما اطلاع بدهید تا وجه پرداختی شما بازگردانده شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد و منصرف شدید سفارش را دست‌نخورده و بدون اینکه جعبه پستی را باز کنید مرجوع کنید. هزینه بازگشت کالا در صورت انصراف از خرید بر عهده مشتری میباشد. نکته مهم : حق انصراف از خرید فقط برای مصرف‌کننده خرد یا به اصطلاح خرید تکی لحاظ می‌شود و خریدهای عمده و در حجم بالا قابل بازگردانی و مرجوعی نیستند.  

روش ارسال کالا و هماهنگی با فروشگاه

حتما و حتما قبل از بازگردانی کالا باید هماهنگی‌های لازم را با پشتیبانی خوشه آنلاین انجام دهید . باید حتما تماس بگیرید و اطلاع دهید . ایرادات به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود و هماهنگی‌های لازم انجام شود. تمام اقلام همره کالا به همراه بسته‌بندی اصلی فروشگاه با رعایت نکات ایمنی باید بازگردانده شوند . فاکتور دریافتی باید همراه کالاهای مرجوعی باشد و ایرادات سفارش روی فاکتور نوشته شوند و یا در تلگرام و واتس اپ به تیم پشتیبانی اعلام گردد . هزینه پستی با فاکتور معتبر اداره پست به همراه مهر قابل بازگشت است. لطفا تصویر رسید پستی را برای پیگیری‌های بعدی نگه دارید.  

هزینه‌های ارسال کالا

اگر کارشناسان خوشه آنلاین ایرادات را شناسایی کنند و مرجوعی مورد تایید باشد ، هزینه بازگشت کالا با خوشه آنلاین میباشد و مبلغ ارسال مربوط به مرجوعی هم به حساب شما برگردانده می‌شود .  نکته: در صورت انصراف از خرید هزینه بازگشت بر عهده‌ی مشتری میباشد.  

روش رسیدگی به کالای مرجوعی

هر محصولی که بازگشت داده می‌شود توسط کارشناسان و تیم تست کنترل کیفیت محصولات چک می‌شود و پس از تایید ، برگشت می‌خورد. یا با کالای نو و بدون ایراد تعویض می‌شود و یا در صورت درخواست کاربر هزینه به حساب او بازگردانده می‌شود. یعنی اولویت با تعویض کالاست و اگر خودتان درخواست کنید و کالای جدید را قبول نمی‌کنید هزینه به شما برگشت داده می‌شود . کمتر از 24 ساعت طول می‌کشد تا کالاهای موجود در صف رسیدگی به طور کامل بررسی شوند و به شما اطلاع داده می‌شود.